Tragom termalnih izvora
225m

Tragom termalnih izvora

Tuhelj - Krapinske Toplice - Pregrada - Tuhelj

Ova je biciklistička ruta položenija, s manje uspona i pogodnija za laganiju, rekreativnu vožnju kroz dvije prelijepe doline i poznate zagorske toplice.

Ruta započinje u središtu 1 naselja Tuhelj. Vožnju nastavite prema Tuheljskim Toplicama, ali na 1,5 km vožnje skrenite lijevo na manje prometnu cestu. Tuheljske Toplice 2 poznata je  toplička destinacija.  Prolazite pokraj najvećeg  turističkog kompleksa kontinentalne Hrvatske Terme Tuhelj u čijoj blizini je i dvorac Mihanović.  Pratite prometnu signalizaciju i nastavite prema Krapinskim Toplicama. Očekuje vas lagani uspon, a nakon njega put je poprilično ravan. Nakon 10 km od starta ulazite u Krapinske Toplice 3, jedno od najpoznatijih lječilišta u Hrvatskoj. Svakako ih posjetite. Vožnju dalje nastavite uz rijeku Kosteljina kroz naselje Ciglenečki i na Y raskrižju 4, pored gostionice, skrenite desno i nastavite uz igralište. Desno je dvorac Čret. Dalje vozite širokom i pitoresknom dolinom s lijepim pogledima prema sjeveru i zagorskim brežuljcima i brdima. Prolazite pored kurije Mališ i na Y raskrižju, 17,8 km od starta, skrenite lijevo i počnite uspon preko brijega. Nakon spusta, u naselju Petki skrenite desno prema Bežancu. Na T raskrižju (20 km od starta) oprezno nastavite ravno. Nakon križanja, s desne se strane nalazi se  kurija Leskovar, a ubrzo prolazite pored dvorca Bežanec. Na Y raskrižju 5 s glavnom prometnom cestom skrenite desno prema Pregradi. Zbog sigurnosti preporučamo vožnju nastaviti nogostupom. Pratite glavnu cestu. Uskoro, s desne strane, prolazite pored dvorca Dubrava. Ubrzo na T raskrižju 6 (22,2 km) oprezno skrenite lijevo prema naselju Vrhi Pregradski i nastavite manje prometnom cestom. Nakon 24,7 km 7 dolazite u Pregradu. Središte Pregrade iznad koje dominira Kunagora odlično je mjesto za odmor prije nego nastavite s vožnjom. Na Y raskrižju 7 nastavite uzbrdo prema zapadu i na raskrižju 8 skrenite u naselje Sopot te nastavite prema jugu. Vožnja kroz zagorske doline u svako doba godine može biti poseban doživljaj zbog njihovih ljepota. Vozite se kroz naselja Stipernica i Marinec te uskoro ulazite u naselje Velika Horvatska. Tu se svakako zaustavite i posjetite istoimeni dvorac na uzvisini iznad doline s koje se pruža predivan pogled. Na Y raskrižju (34,7 km od starta) skrenite lijevo i nastavite prema Tuhelju gdje ova biciklistička ruta završava.

Tehnički opis rute

1. Tuhelj. Početak rute u središtu Tuhlja. Vožnju započnite prema Tuheljskim Toplicama.
  2. Tuheljske Toplice. Pratite signalizaciju za Krapinske Toplice.
  3. Na raskrižju skrenite lijevo. Svakako posjetite središte Krapinskih Toplica.
  4. Y raskrižje. Pored gostionice skrenite desno i nastavite uz igralište (s vaše lijeve strane).
  5. Oprez! Križanje na kojem skrećete desno prema Pregradi. Zbog sigurnosti vožnje nastavite nogostupom.
  6. Oprez! Raskrižje. Skrenite lijevo prema naselju Vrh Pregradski.
  7. Oprez! Y raskrižje. Skrenite lijevo uzbrdo.
  8. Y raskrižnje. Skrenite lijevo i nastavljate na jug.
  9. Y raskrižje. Skrenite lijevo.

How useful was this post?

Kliknite zvjezdicu da biste ocijenili stazu!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.