Ruta Mali Znanstvenici - Oroslavje

Ruta Mali Znanstvenici – Oroslavje

Oroslavje
Ruta Mali Znanstvenici - Oroslavje

Područje Oroslavja se u povijesnim izvorima od 13. st. pojavljuje pod nazivom Possessio Chernech (posjed Črnec), a ime Oroslavje prvi put se spominje 1474. godine.

Ime Oroslavje najčešće se povezuje s imenom ptice orao – simbolom snage i slobode, ali još uvijek ostaje nepoznanica. Možda otkrijete diljem rute:)

Ruta kreće na parkiralištu ispred restorana i hotela Zagi gdje možete kušati sve zagorske specijalitete. Krenite prema sjeveru, centru Oroslavja. Brzo dolazite ispred parka Vraniczany, park koji možete posjetiti nakon vožnje kako biste odmorili i protegnuli noge. Križanje Oro1 slijedi nakon 100 m od parka. Skrenite desno u Ulicu Matije Gupca. Oro2 križanje, desno se spuštate do uređenog parka i ribnjaka Vraniczany. Nakon razgleda, vratite se na Oro2 i nastavite vožnju po makadamu prema glavnoj prometnici i Oro3– skrenite lijevo na uspon. Oro4 usred uspona skrenite oštro desno u Ulicu Stjepana Ptičeka. Vozite mirnom ulicom do Oro5, uređenog bunara gdje skrećete lijevo na makadamski put kojega pratite cijelom dolinom. Kod Oro6 možete produžiti ravno da vidite kako izgleda odlično uređen i opremljen Paintball poligon. Za informacije se obratite udruzi „Paintball Dum-Dum“ (vidi web). Na povratku skrenite desno i makadam Vas vodi do Oro7, križanje s glavnom prometnicom. Skrenite lijevo na blagi uspon te na Oro8 skrenite desno. Vozite uređenom ulicom sve do Oro9, početak makadamskog puta. Skrenite desno, pratite put do Oro10, skrenite oštro lijevo. Blagi spust i uspon. Križanje Oro11, skrenite desno kako biste posjetili Konjički klub Western ranč Tobiano – škola jahanja (vidi web). Vratite se do Oro11 i produžite ravno. Vozite po makadamu do Oro12 gdje se vraćate na asfaltiranu cestu. Skrenite lijevo. Oro13 skrenite desno te se držite iste ulice sve do Oro14. T križanje s glavnom prometnicom. OPREZ! Skrenite desno te prateći oznake uz cestu skrenite odmah lijevo. Nakon 100-injak metara dolazite do „Parka znanosti“ koji će Vas na inovativan način podučiti fizici, astronomiji, geografiji, psihologiji. Na tom mjestu postajete Mali znanstvenici:) Nakon razgleda i edukacije nastavite istom ulicom do Oro15. Skrenite desno, ulazak u Park obitelji Prpić gdje se nalazi dvorac Donje Oroslavje. Nastavno vozite kroz centar te dolazite do početne točke rute ispred restorana i hotela Zagi gdje se možete kvalitetno okrijepiti nakon ugodne vožnje.

Ruta je pogodna za obitelj, bicikliste slabije fizičke kondicije. Mtb/gravel/trekking bicikl.

Informirajte se o radnom vremena Ranča Tobiano i Parka znanosti.

Za dodatne informacije obratite se Turističkoj zajednici Oroslavje.

Za sigurnu i bezbrižnu vožnju proučite kartu i sve potrebne informacije ili angažirajte lokalnog licenciranog biciklističkog vodiča. Popis aktivnih i licenciranih vodiča možete naći ovdje.

Tehnički opis rute

Početak i završetak rute: Oroslavje – parking nasuprot restorana Zagi. Ruta kreće prema sjeveru, centru Oroslavja. Nakon 330 m po glavnoj cesti, prvo skretanje.

1. Križanje. Skrenite desno u ulicu Matije Gupca. Nakon 200 m počinje makadam.
  2. T križanje. Skrenite desno na šumsku stazu. Na izlasku iz šume je uređeni park i jezero Vranyczany. Nakon pregleda, vratite se natrag i nastavite desno uz šumu prema glavnoj prometnici.
  3. T križanje s glavnom prometnicom. Skrenite lijevo na uspon, te nakon 50-tak metara skrenite oštro desno.
  4. Usred uspona skrenite oštro desno u Ptičekovu ulicu. Nastavite niz ulicu (800 m) do uređenog zdenca s lijeve strane.
  5. Kod uređenog zdenca skrenite lijevo na makadamski put. Vozite bez skretanja sljedećih 1.3 km.
  6. Y križanje, makadamski put. Produžite ravno da vidite Paintball poligon, cca 150 m od križanja. Ili skrenite oštro lijevo da nastavite dalje rutom.
  7. T križanje sa glavnom prometnicom. Kraj makadama. Skrenite lijevo. Nakon 350 m križanje.
  8. Križanje ispred društvenog doma Mokrice (s lijeve strane). Skrenite desno i vozite po glavnoj ulici sljedećih 1.1 km.
  9. T križanje. Skrenite desno na makadamski put, držite se lijevo do sljedećeg T križanja. Početak makadama.
  10. T križanje. Skrenite lijevo. Blagi spust, pa uspon do križanja.
  11. X križanje. Skrenite desno, kroz šumsku hladovinu do ranča Tobiano. Na povratku sa ranča, produžite ravno.
  12. Y križanje. Kraj makadama. Skrenite lijevo na asfaltiranu cestu.
  13. Y križanje. Skrenite desno.
  14. T križanje s glavnom prometnicom. Skrenite desno, te odmah lijevo niz ulicu. Oprez zbog prometa.
  15. Križanje. Skrenite desno u usku ulicu. Na kraju ulice se ulazi u park obitelji Prpić gdje se nalazi dvorac Donje Oroslavje.
  16. Izlazak iz parka – rotor. Produžite ravno (izlaz 2 iz rotora) kroz centar do početne točke.

How useful was this post?

Kliknite zvjezdicu da biste ocijenili stazu!

Average rating 4.8 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.