Zagorska Sela uzbrdo i nizbrdo
285m

Zagorska Sela uzbrdo i nizbrdo

Miljana - Bratkovec - Harina Žlaka - Poljana Sutlanska - Miljana

Ruta ‘Uzbrdo i nizbrdo’ počinje u slikovitom mjestu Miljana pokraj poznatog dvorca uz granicu sa Slovenijom i vodi na sjever dolinom rijeke Sutle.

Nakon 1,5 km vožnje prema sjeveru mirnom cestom uz Sutlu ruta se račva u dva smjera, a za početak preporučamo lakšu varijantu lijevo uz Sutlu preko Bratkovca po uglavnom ravnom terenu. Nakon 2,8 km u Luki Poljanskoj rute se opet spajaju i zajedno vode još 1,3 km na sjever do mjesta Harina Žlaka kod malograničnog prijelaza prema Sloveniji. Tu se valja okrenuti natrag i u Luki Poljanskoj umjesto uz rijeku ravno krenuti oštro ‘uzbrdo’ lijevo po 600 metara kraćoj, ali znatno težoj trasi prema Miljani.

Visinska razlika iznosi 80 metara, a zbog velike strmine bit će potrebno i malo guranja bicikla. No, na vrhu brda bit ćete nagrađeni prekrasnim vidicima prema dolini Sutle i okolnim bregima. Slijedi jednako oštar spust ‘nizbrdo’ do doline Sutle i nakon 1,5 km po istoj trasi kao i na početku stižete natrag u Miljanu. Cijela ruta je na asfaltu i prolazi mirnim uskim cestama s minimalnim prometom motornih vozila.

Tehnički opis rute

How useful was this post?

Kliknite zvjezdicu da biste ocijenili stazu!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.