Uspon na Ivanščicu
1075m

Uspon na Ivanščicu

Martinšćina - Ivanščica - Belec - Martinšćina

Ekstra teška brdska ruta! Biciklistička ruta provest će vas južnim padinama Ivanščice i pitoresknim brežuljcima kroz naselja Belec i G. Batina. Ruta je vrlo teška i moguće ju je izvesti samo dobrim brdskim biciklom. Spust s Ivanščice je posebno težak zbog zahtjevnog terena. Zato svima preporučamo da za povratak s Ivanščice odaberu isti put kojim su došli na vrh.

Ruta započinje u naselju Martinšćina pored crkve Sv. Martina 1. Započnite ulicom ravno prema sjeveru i odmah možete očekivati uspon, jer Ivanščica nije lagana za voziti. Nakon 1,1 km od starta završava asfalt i počinje šumski put koji vodi na vrh Ivanščice. Cijelo vrijeme se uspinjete do Y raskrižja 2 na kojem skrenite lijevo. U nastavku se ruta izravnava, a počinje se i spuštati. Ovo je prilika za odmor, jer slijede novi usponi.

Nakon 6,3 km od starta dolazite do planinarske kuće Majer. Ovo je odlično mjesto za odmor i uživanje u pogledu na okolicu. Odmah nakon planinarske kuće Majer dolazite na raskrižje 3na kojem držite desnu stranu i pratite oznake za vrh Ivanščice. Odavde ponovno počinje uspon. Cijelo vrijeme vozite se kroz šumu, putem koji je odličan. Nakon 8,9 km od starta dolazite na Y raskrižje 4  na kojem držite desnu stranu i nastavite uzbrdo. Svakim prijeđenim metrom uspinjete se i vrh je sve bliži. Na T raskrižju (10,3 km od starta) 5 skrenite desno i pratite glavni makadam i ubrzo dolazite do Y raskrižja 6 na kojem držite lijevu stranu. Desno se odvaja asfaltni put.

I konačno nakon 12,5 km od starta nalazite se na vrhu Ivanščice. Ne treba ni reći da je ovo idealno mjesto za odmor. U planinarskom domu Pasarićeva kuća možete ručati. Na obližnju piramidu možete se popeti i uživati u prelijepom pogledu na okolicu. S vrha nema drugog načina nego nizbrdo. Preporučamo da se istim putem vratite natrag, ali ako se osjećate sposobnim i vještim možete nastaviti rutu. Cijelim spustom s Ivanščice trebate biti oprezni. Na Y raskrižju 7 oprezno skrenite lijevo. Put je vrlo strm i nakošen. Nakon kiše vrlo je sklizak. Na Y raskrižju 8 (14 km od starta) skrenite desno i pratite oznake za naselje Belec. Lijevo se odvaja put za Ivanec. Nakon 14,6 km od starta put postaje lakši za vožnju i prelazi u makadamski put. Na Y raskrižju 9 (14,8 km od starta) skrenite lijevo. Budite oprezni jer je križanje lako promašiti.

Pratite glavni makadamski put i na 17,3 km od starta izlazite iz šume i otvara se predivan pogled. U naselju Gornja Selnica završava makadam i nastavlja asfaltni put. Ubrzo dolazite na T raskrižje 10 (19 km od starta) i skrenite desno. Oprez, raskrižje je lako promašiti. Nakon 20,2 km od starta 11 oprezno skrenite desno i nastavite kroz Belec do Y raskrižja 12 (24 km od starta) na kojem držite desnu stranu. Ruta završava pored crkve Sv. Martina u Martinšćini nakon 27 km.

Tehnički opis rute

1. Početak biciklističke rute. U središtu Martišćine, pored crkve Sv. Martina može se parkirati.
  2. Y raskrižje, držite lijevu stranu. Ruta se u nastavku malo izravnava.
  3. Raskrižje više makadamskih putova. Držite desnu stranu i pratite oznake za vrh Ivanščice.
  4. Y raskrižje, skrenite desno uzbrdo
  5. T raskrižje. Skrenite desno i pratite signalizaciju za vrh Ivanščice
  6. Y raskrižje. Držite lijevu stranu.
  7. Oprez! Strmi spust. Na Y raskrižju skrenite lijevo.
  8. Oprez! Strmi spust. Na Y raskrižju skrenite desno.
  9. Oprez! Na Y raskrižju skrenite lijevo. Raskrižje je lako promašiti.
  10. T raskrižje. Skrenite desno.
  11. Oprez! Na raskrižju skrenite desno prema naselju Belec.
  12. Držite desnu stranu

How useful was this post?

Kliknite zvjezdicu da biste ocijenili stazu!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.