Ruta Vranyczany
380m

Ruta Vranyczany

Začretje - Mače - Poznanovec - Mirkovec - Začretje

Biciklistička ruta prepuna vidikovaca i prelijepe prirode započinje u središtu naselja Sv. Križ Začretje 1. Na početku ili na kraju vožnje, svakako posjetite kompleks dvorca Vranyczany. Ruta vas dalje vodi nadvožnjakom preko autoceste do raskrižja 2 na kojem skrenite lijevo prema naseljima Vojnić-Breg, Kozjak i Sekirišće. Na ovo isto raskrižje ruta pri povratku dolazi s juga. Vozite se dalje uskom udolinom po slabo prometnoj cesti. Na raskrižju 3 (3,6 km od starta) s kapelom skrenite lijevo i nastavite kroz naselje Sekirišće, a zatim usponom pa spustom do raskrižja 4 u naselju Martinec Orehovički. Na raskrižju skrenite lijevo i dalje nastavite makadamskim putem lagano se uspinjući. U naselju Županjići na T raskrižju 5 (7,8 km od starta) s pokloncem skrenite desno i nastavite uzbrdo. Uspon ubrzo završava i kreće spust.

Ubrzo stižete do raskrižja 6 (9,3 km od starta) na kojem skrenite lijevo i nastavite se uspinjati. Odavde kreće niz uspona koji će vas na kraju nagraditi predivnim pogledom na južno Zagorje. Samo izdržite. Na raskrižju 7 (10,3 km od starta) uspon završava te nastavljate lijevo grebenskom cestom s koje se pruža predivan pogled na krajolik. Uživajte u zasluženom odmoru jer vas čeka još uspinjanja. U naselju Meštrovići uspinjanje ponovno započinje, ali prostor je, srećom, otvoren i možete uživati u pogledu. U naselju Perići, na raskrižju 8 (12,1 km od starta) nastavite desno. Uskoro kreće makadamski put koji se izravnava. Sada prolazite najvišim dijelom rute. Nemojte se žuriti, već uživajte u prirodi i pogledu na krajolik. Nakon 13,6 km od starta kreće strm spust kojim se oprezno vozite.

Ubrzo stižete do raskrižja (15 km od starta) s raspelom na kojemu skrenite lijevo. Spust ubrzo završava. Na sljedećem raskrižju oprezno skrenite desno i nastavite vožnju dolinom u smjeru naselja Mače. Na raskrižju 10 (17,9 km od starta) oprezno skrenite desno u smjeru Zlatar Bistrice i Zlatara. Ubrzo stižete u središte naselja Mače gdje se možete odmoriti i okrijepiti. Na raskrižju 11 skrenite desno. Ruta u nastavku prolazi pitoresknim krajolikom i slabo prometnom cestom, a na ulasku u Poznanovec  prolazite pored kurije Poznanovec.

Na raskrižju 12 (24,2 km od starta) dolazite na križanje s glavnom prometnom cestom. Na raskrižju skrenite desno i oprezno nastavite vožnju. Po potrebi vožnju možete nastaviti i nogostupom. U središtu Poznanovca na raskrižju 13 (25 km od starta) oprezno skrenite lijevo i nastavite manje prometnom cestom u smjeru juga. Uskoro ulazite u dolinu i prolazite kroz naselje Dubovec gdje na raskrižju 14 (30,5 km od starta) s telefonskom govornicom skrenite desno. U nastavku se ruta spušta te ulazite u naselje Vučak, gdje na raskrižju 15skrećete desno u smjeru Bedekovčine. Na raskrižju 16 (36 km od starta) oprezno skrenite lijevo te nastavite s opreznom vožnjom. Po potrebi se možete voziti i nogostupom. Prolazite pored obnovljene kurije Donja Bedekovčina. Na raskrižju 17 (38,2 km od starta) s raspelom skrećete desno. U nastavku se vozite uskom udolinom kroz naselja Mački, Šamci i Žitnjaki do raskrižja 18 (41,2 km od starta), na kojemu se križaju makadamske ceste. Na raskrižju skrenite lijevo, a odmah potom desno te nastavite po asfaltu.

Ubrzo stižete na raskrižje 19 (42,2 km od starta) na kojemu skrenite lijevo na makadamski put. Raskrižje je lako previdjeti. Biciklistička se ruta polako približava kraju. Na raskrižju 20,pored restorana Stara škola, oprezno skrenite desno (u blizini je dvorac Mirkovec). Vožnju nastavite u smjeru raskrižja 2 i vašeg cilja, naselja Sv. Križ Začretje.

Tehnički opis rute

1. Sv. Križ Začretje. Početak biciklističke rute u središtu naselja. Vožnju nastavite cestom preko autoputa.
  2. T raskrižje. Skrenite lijevo.
  3. Y raskrižje s kapelom. Skrenite lijevo.
  4. Y raskrižje. Skrenite lijevo i nastavite makadamskim putem. Raskrižje je lako previdjeti, stoga budite oprezni.
  5. T raskrižje s pokloncem. Skrenite desno.
  6. T raskrižje. Skrenite lijevo. Uskoro nastavljate uzbrdo.
  7. Y raskrižje. Držite lijevu stranu.
  8. Y raskrižje. Nastavljate desno. Uskoro počinje makadam.
  9. Raskrižje s raspelom. Nastavite lijevo nizbrdo.
  10. Y raskrižje. Skrenite desno. Izlazak na glavnu cestu.
  11. Raskrižje u naselju Mače. Skrenite desno.
  12. Oprez! Raskrižje. Izlazak na glavnu cestu. Skrenite desno i oprezno vozite dalje. Po potrebi se možete voziti nogostupom.
  13. Oprez! T raskrižje. Skrenite lijevo.
  14. Y raskrižje s telefonskom govornicom. Skrenite desno.
  15. Y raskrižje. Skrenite desno i pratite signalizaciju za Bedekovčinu.
  16. Oprez! Raskrižje. Oprezno skrenite lijevo i oprezno nastavite dalje. Po potrebi se možete voziti nogostupom.
  17. Y raskrižje s raspelom. Skrenite desno.
  18. Y raskrižje. Skrenite lijevo, a odmah potom na križanju s asfaltnom cestom skrenite desno.
  19. Y raskrižje na kojem skrenite lijevo na makadamski put. Raskrižje je lako previdjeti, stoga budite oprezni.
  20. Y raskrižje na kojem skrenite lijevo na makadamski put. Raskrižje je lako previdjeti, stoga budite oprezni.

How useful was this post?

Kliknite zvjezdicu da biste ocijenili stazu!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.