Put Klanjca i dolinom Sutle
310m

Put Klanjca i dolinom Sutle

Klanjec - Čemehovec - Luka - Klanjec

Ova će vas srednje dugačka ruta provesti dolinom rijeke Sutle i jugozapadnim Zagorjem te će vas povezati s mrežom biciklističkih ruta Zagrebačke županije.

Biciklistička ruta započinje u Klanjcu 1 na glavnome trgu pored kojega se nalaze galerija Antuna Augustinčića i franjevački samostan s crkvom Navještenja Blažene Djevice Marije. Ruta se nastavlja ulicom Antuna Augustinčića pored knjižnice do kapele sv. Florijana. Nakon kapele na Y raskrižju 2 držite lijevu stranu i nastavite makadamom. Uskoro dolazite do Y raskrižja 3 (1,9 km od starta) s raspelom na kojem držite desnu stranu. Nakon 3,6 km od Klanjca na Y raskrižju 4 skrenite desno u smjeru crkve sv. Filipa. Cijelim putem od Klanjca vozite se predivnim grebenskim putem s pogledom na okolicu. Nakon crkve sv. Filipa, dolazite na Y raskrižje 5 na kojem skrenite lijevo i nastavite kratko uzbrdo.

Prolazite kroz Ledine Klanječke i dalje kroz Kapelski Vrh do Kraljevca na Sutli gdje na raskrižju 6 (8,8 km od starta) skrenite desno. Na samom raskrižju smještena je mala kapela sv. Petra, trgovina i gostionica. Nakon skretanja, na sljedećem raskrižju s crkvom sv. Trojstva skrenite lijevo i nastavite u smjeru rijeke Sutle koja dominira ovim krajolikom. Ruta vas dalje vodi kroz G. i D. Čemehovec gdje na T raskrižju 7 (12 km od starta) skrenite lijevo. Cesta desno vodi do granice sa Slovenijom. Dalje nastavljamo dolinom rijeke Sutle prema Strmcu Sutlanskom gdje na Y raskrižju 8 skrenite lijevo i nastavite lagano uzbrdo.

Na Y raskrižju 9 (17 km od starta) s raspelom skrenite desno i ubrzo dolazite do izletišta Dva potoka. Ovo je idealno mjesto za odmor i okrepu. U nastavku se vozimo pitoresknom dolinom i ubrzo dolazimo na područje općine Luka. Na Y raskrižju 10 (23 km od starta) skrenite lijevo i nastavite prema središtu naselja Luka. Naselje Luka također je idealno mjesto za odmor ukoliko ste ga propustili na prethodnom izletištu. Dalje nastavljate pored crkve sv. Roka do Y raskrižja 11 (26,5 km od starta) na kojem skrećete lijevo i pratite smjer za naselja Domahovo, Zelengaj i Vadina. Nakon skretanja ulazite u malu udolinu i vozite se cestom bez prometa. Na Y raskrižju 12 (30 km od starta) skrenite lijevo na makadam. Nakon skretanja kreće uspon. Na raskrižju 13 skrenite desno i nastavite grebenskim makadamom s pogledom na okolicu do crkve Majke Božje Strmečke u Strmcu. Nakon crkve, na Y raskrižju 14 skrenite lijevo. Ruta se  nastavlja spustom na kojem vozite opreznije. Nakon spusta, na raskrižju s pokloncem skrenite desno i nastavite kroz Požarkovec do raskrižja 15 (35,7 km od starta) na kojem skrenite lijevo i nastavite uzbrdo, a zatim nizbrdo do Lučelnice, gdje na raskrižju 16 oprezno skrenite desno. Na sljedećem raskrižju s benzinskom pumpom skrenite lijevo. U nastavku vas ruta vodi dolinom prema Klanjcu; ondje ruta i završava. Ali prije samoga kraja očekuje vas uspon kao šećer na kraju.

Tehnički opis rute

1. Početak biciklističke rute u Klanjcu. Nastavite pored knjižnice uskom asfaltnom cestom prema jugu.
  2. Y raskrižje nakon kapele sv. Florijana. Držite lijevu stranu.
  3. Y raskrižje s raspelom. Skrenite desno.
  4. Y raskrižje s raspelom. Skrenite desno.
  5. Y raskrižje. Skrenite lijevo uzbrdo.
  6. T raskrižje s kapelom sv. Petra, trgovinom i gostionicom. Na prvome raskrižju skrenite desno, a na sljedećemu lijevo (kod crkve sv. Trojstva).
  7. T raskrižje. Skrenite lijevo. Desno se odvaja cesta za granični prijelaz Čemehovec.
  8. Y raskrižje. Skrenite lijevo u smjeru naselja Luka.
  9. Y raskrižje. Držite desnu stranu.
  10. Y raskrižje. Skrenite lijevo i nastavite prema središtu naselja Luka.
  11. Y raskrižje. Skrenite lijevo i pratite smjer za naselja Domahovo, Zelengaj i Vadina.
  12. Y raskrižje. Skrenite lijevo i nastavite makadamom.
  13. Y raskrižje. Skrenite desno i nastavite lagano uzbrdo.
  14. Y raskrižje. Skrenite lijevo i nastavite strmim spustom.
  15. T raskrižje. Nastavite ravno prema naselju Lučelnica Tomaševečka.
  16. Oprez! T raskrižje. Najprije skrenite desno, a zatim na sljedećem raskrižju s benzinskom pumpom skrenite lijevo prema Klanjcu.

How useful was this post?

Kliknite zvjezdicu da biste ocijenili stazu!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.