Po obroncima Strahinjčice
490m

Po obroncima Strahinjčice

Radoboj - Žutnica - Jesenje - Radoboj

Biciklistička ruta okolicom Radoboja i Gornjeg Jesenja prepuna je  očuvane prirode i ljepote krajolika karakterističnih za Zagorje– isprepleteni nizovi zelenih brežuljaka i udolina.

Vožnju biciklom započnite u središtu Radoboja 1 u neposrednoj blizini kružnog toka. Nastavite dalje na sjever i na Y raskrižju 2 (1 km od starta) skrenite lijevo na makadamski put i uspinjite se prateći planinarsku markaciju. Uspinjanje završava na Y raskrižju s raspelom (2,4 km od starta). Ovdje skrenite desno u smjeru naselja Strahinje Radobojsko. Zadržite se kratko na raskrižju i uživajte u prelijepom pogledu na okolicu. Polako se spuštate u usku dolinu i prolazite kroz šumu, a na raskrižju 4 (5,3 km od starta) skrenite desno. U nastavku kratko vozite po ravnom dijelu. Prođite ispod državne ceste i na Y raskrižju 5skrenite desno u smjeru naselja Žutnica. Ruta dalje nastavlja lagano uzbrdo prema Gornjem Jesenju. U Gornjem Jesenju ste nakon 12,4 km vožnje. Ovo je idealna prilika za odmor i okrepu. Općina je poznata po novoj „Lovnoj stazi krapinskih neandertalaca“ dolinom potoka Ravninščice, a mjestom dominira barokna crkva Sv. Ivana Krstitelja, zaštitnika općine, iz 1858. g. Svakako ih posjetite! Kroz Gornje Jesenje prolazi i biciklistička ruta koja spaja Donje Jesenje, Đurmanec i dvorac Trakošćan. Na Y raskrižju s raspelom 6 skrenite desno i nastavite uspon do župne crkve Sv. Ivana Krstitelja. Biciklistička ruta dalje prati trasu biciklističke rute općine G. Jesenje i nastavlja grebenskom cestom s predivnim pogledima na okolicu. U naselju Jedvaji, na Y raskrižju s pokloncem 7 (14,7 km od starta), skrenite lijevo. Prolazite kroz naselja Klasići, Flaši i Bosaki, a na Y raskrižju 8 (17,7 km od starta) skrenite lijevo. Desno se odvaja makadam. U nastavku je ruta položenija. Na Y raskrižju9skrenite desno uz ostatke kamene kuće zvane Vahtari koju starosjedioci mjesta pamte kao nekadašnju željezničku stanicu vlaka koji je prevozio ugljen za Varaždin. Vožnju dalje nastavite ravnom asfaltnom cestom, uz šaroliko i veselo uređen izvor vode, a na Y raskrižju 10 započnite uspinjanje prema Radoboju. U nastavku ruta prolazi nekoliko kratkih uspona i spusteva s prelijepim pogledima na južno Zagorje. Na raskrižju s raspelom 11nastavite ravno i uskoro dolazite do središta Radoboja gdje biciklistička ruta završava.

Tehnički opis rute

1. Početak biciklističke rute u Radoboju kod kružnog toka. Vožnju nastavite prema sjeveru.
  2. Na Y raskrižju skrenite lijevo na makadamski put i nastavite uspon uz planinarsku markaciju.
  3. Na Y raskrižju s raspelom skrenite desno u smjeru naselja Strahinje Radobojsko.
  4. Na raskrižju,5,3 km od starta, skrenite desno.
  5. Na Y raskrižju skrenite desno u smjeru naselja Žutnica.
  6. Na Y raskrižju s raspelom skrenite desno i nastavite uspinjanje do crkve.
  7. Na Y raskrižju s pokloncem u naselju Jedvaji, 14,7 km od starta, skrenite lijevo.
  8. Na Y raskrižju, 17,7 km od starta, skrenite lijevo.
  9. Na Y raskrižju skrenite desno uz ostatke kamene kuće zvane Vahtari.
  10. Na Y raskrižju započnite uspinjanje prema Radoboju.
  11. Na raskrižju s raspelom nastavite ravno i uskoro dolazite do središta Radoboja.

How useful was this post?

Kliknite zvjezdicu da biste ocijenili stazu!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.