Okolicom Stubičkih Toplica
260m

Okolicom Stubičkih Toplica

Stub.Toplice - Kraljev Vrh - Igrišće - Stub.Toplice

Ova kratka i lagana rekreativna biciklistička ruta provest će vas područjem Stubičkih Toplica, Stubičke Slatine i Kraljevog Vrha. Ruta započinje pored tržnice 1 u Stubičkim Toplicama. Ovdje se možete parkirati i vožnju biciklom nastaviti makadamskim putem uz ogradu koja je s vaše lijeve strane. Makadamski put završava nakon 1 km. Na raskrižju skrenite lijevo. Ubrzo dolazite do raskrižja s glavnom cestom prema Oroslavju na kojemu skrenite desno. Oprezno nastavite s vožnjom. Nakon 2,8 km od starta na T raskrižju 2 skrenite lijevo te nastavite pored groblja vozeći se i dalje makadamskim putem do T raskrižja s raspelom, na kojemu skrenite lijevo. Makadamski put uskoro završava. Na raskrižju 3 skrenite desno. Ubrzo nakon skretanja na Y raskrižju držite lijevu stranu i dalje nastavljate makadamskim putem. Ruta je u nastavku ravna i lagana za vožnju. Na T raskrižju 4 (6,4 km od starta) skrenite lijevo. Na samome raskrižju nalazi se dvorac Kaniža  koji se trenutno obnavlja. Makadam vas dalje vodi ravnicom Stubičke Slatine. Nakon laganog uspona dolazite na raskrižje 5 (7,9 km od starta) na kojem skrenite desno i dalje nastavite asfaltnom cestom. Ubrzo dolazite do T raskrižja 6 na kojemu je smješten restoran Slatinski gaj. Na raskrižju skrenite lijevo i nastavite u smjeru Igrišća. Ruta u nastavku prolazi slabo prometnom cestom, a nakon Igrišća započinje izvrstan makadam koji vas vodi kroz predivne šume u okolici Kraljevog Vrha. Na raskrižju 7 (15 km od starta) skrenite lijevo i nastavite nizbrdo. Ubrzo dolazite do Y raskrižja 8 (16,8 km od starta). Na raskrižju oprezno skrenite lijevo i nastavite cestom kroz Strmec Stubički do Stubičkih Toplica. Ondje završava ova kratka rekreativna biciklistička ruta.

Tehnički opis rute

1. Stubičke Toplice, tržnica. Početak biciklističke rute. Početak makadama.
  2. Oprez! T raskrižje. Skrenite lijevo i nastavite prema zapadu.
  3. Raskrižje. Skrenite desno. Na sljedećem Y raskrižju držite lijevu stranu i nastavite makadamom.
  4. Raskrižje u blizini dvorca Kaniža. Skrenite lijevo i nastavite prema jugu.
  5. Oprez! T raskrižje. Skrenite desno i budite oprezni prilikom skretanja. Kraj makadama i nastavak asfalta.
  6. T raskrižje. Skrenite lijevo. Južno od raskrižja nalazi se kafić.
  7. Raskrižje. Skrenite lijevo. Nakon raskrižja započinje spust. Kraj makadama i početak asfalta.
  8. Oprez! Y raskrižje. Nastavite lijevo. Budite oprezni prilikom prolaska kroz raskrižje.

How useful was this post?

Kliknite zvjezdicu da biste ocijenili stazu!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.