Okolicom Lobora i zapadne Ivanščice
450m

Okolicom Lobora i zapadne Ivanščice

Lobor – Mihovljan - Mače - Lobor

Biciklistička ruta započinje u središtu Lobora 1. Nastavljate prema sjeveru  u smjeru Starog Golubovca. Ruta prolazi malo prometnom asfaltnom cestom uz potok Reka. Prolazite nogometno igralište i dolazite do Y raskrižja (3,8 km od starta) na kojem se nalazi vodoopskrbni objekt. Na raskrižju držite lijevu stranu. Desno se odvaja put za Stari grad Lobor. U naselju Stari Golubovec završava uspinjanje i počinje spuštanje na kojem se možete odmoriti, jer slijedi još jedan malo teži uspon. Cesta u nastavku je i dalje jako lijepa za vožnju i praktički bez prometa.

Na Y raskrižju 2 (7,6 km od starta) oprezno skrenite desno na glavnu cestu i nastavite s laganim uspinjanjem do naselja Gora Veternička. Na raskrižju 3 (9,2 km od starta) skrenite lijevo. U nastavku kreće vrlo strmi uspon na kojem će poneki morati i kratko gurati. Srećom, najteži dio nije dugačak, a cesta je asfaltna. Na završetku uspona otvara se predivan pogled na okolicu i na sljedećem raskrižju 4 (11 km od starta) prolazimo kapelu Ranjenog Isusa i nastavljamo lijevom stranom. U nastavku je nešto strmiji spust i prolazimo pored Zbornog kaptola čazmansko-varaždinski. Ubrzo se spuštamo u dolinu i na T raskrižju 5 (13,8 km od starta) oprezno skrećemo lijevo na glavnu cestu i nastavljamo u smjeru Mihovljana. U Mihovljanu se možete odmoriti i okrijepiti.

U nastavku prolazite kroz mali klanac i oronule stare zgrade kupališta u naselju Sutinske Toplice. Nešto dalje s lijeve strane smješten je kompleks bazena u kojima se u ljeto možete i okupati. Na Y raskrižju 6 (20,2 km od starta) nastavite ravno u smjeru naselja Mače. Dolina se polako otvara i pogled postaje širi. Na T  raskrižju 7 (22,3 km od starta) oprezno skrenite desno u smjeru Zlatara i Zlatar Bistrice i ubrzo ulazite u naselje Mače. Ako se niste prethodno odmorili, možete se odmoriti i okrijepiti u naselju Mače 8.

Ruta dalje nastavlja do Y raskrižja 9 (23,5 km od starta) s raspelom na kojem skrenite lijevo. Ruta polako zakreće prema sjeveru i na raskrižju 10 prolazite pored benzinske pume i nastavljate prema naselju Lobor. Na 27,6 km od starta prolazite pored dvorca Loborgrad koji je s vaše desne strane. Nakon 31 km biciklistička ruta završava u Loboru.

Tehnički opis rute

1. Početak biciklističke rute u središtu Lobora. Nastavite cestom prema sjeveru.
  2. Oprez! Y raskrižje,skrenite desno lagano uzbrdo.
  3. Raskrižje, skrenite lijevo i nastavite uzbrdo.
  4. Raskrižje, držite lijevu stranu.
  5. Oprez! T raskrižje, skrenite lijevo. Nastavljate dalje glavnom cestom.
  6. Y raskrižje. Nastavite ravno glavnom cestom.
  7. Oprez! T raskrižje, skrenite oprezno desno prema naselju Mače.
  8. T raskrižje, nastavite ravno.
  9. Y raskrižje s raspelom. Držite lijevu stranu.
  10. Y raskrižje, nastavite lijevom stranom.

How useful was this post?

Kliknite zvjezdicu da biste ocijenili stazu!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.