Od Marije Bistrice do Zeline
280m

Od Marije Bistrice do Zeline

Marija Bistrica - Žitomir - Sv.Ivan Zelina

Ovo je vrlo kratka i lagana biciklistička ruta koja će vas odvesti iz Marije Bistrice do Zeline u Zagrebačkoj županiji. Kada se približite Zelini vožnju možete nastaviti biciklističkim rutama Zagrebačke županije. Ova ruta prolazi dijelom biciklističkih ruta TZO Marija Bistrica. Napomena: ovo je jednosmjerna ruta dužine 18 km u jednom smjeru.

Vožnju biciklom započnite na središnjem trgu u Mariji Bistrici 1 ispred Svetišta Majke Božje Bistričke. U blizini ima brojnih parkirališta. S glavnog trga nastavite ulicom Ljudevita Gaja u smjeru Zeline. Iako je ruta lagana, u Zagorju ne možete izbjeći brežuljke, pa tako ni na ovoj ruti. Prvi ozbiljni uspon počinje na 2,5 km od starta koji će vas dovesti do Y raskrižja 2 s raspelom na kojem skrenite lijevo i nastavite nizbrdo. Dalje se vozimo pitoresknom dolinom po cesti s malo prometa. U naselju Cecili (5,7 km od starta) na Y raskrižju 3 držite lijevu stranu i nastavite nizbrdo. U nastavku se vozite kroz Žitomir i Prepolno do T raskrižja 4 (9,7 km od starta) na kojem skrenite desno prema središtu G. Orešja. Lijevo se cesta odvaja prema Konjščini. U središtu G. Orešja možete se kratko odmoriti u lokalnom kafiću, a ako vam se žuri možete nastaviti dalje i na križanju 5 s pokloncem skrenite desno i nastavite uzbrdo. Kako se penjete, tako se i otvara prostor pred vama te možete uživati u pogledu na okolicu.

U nastavku je ruta malo položenija, te nema većih brežuljaka. Prolazite kroz D. Orešje te na raskrižju 6 (14,8 km od starta) nastavite ravno. Polako se približavate Zelini i na Y raskrižju 7(16,4 km od starta) skrenite desno uzbrdo. Raskrižje je lako promašiti, zato oprezno. Na slijedećem raskrižju 8 s Topličkom ulicom skrenite lijevo do raskrižja 9. Na raskrižju oprezno skrenite desno u ulicu Vladimira Nazora i nastavite oprezno prema središtu Zeline. Nakon raskrižja vožnju možete, zbog sigurnosti, nastaviti nogostupom. Nakon 18 km vožnje nalazite se u središtu Zeline gdje se možete odmoriti i pripremiti za povratak u Marija Bistricu istim putem.

Jedna od mogućnosti za povratak je putom preko Zelingrada i Kladešćice, međutim put je isključivo za MTB, a spust s Kladešćice prema Mariji Bistrici je izrazito tehnički zahtjevan i na dijelovima opasan.

Tehnički opis rute

1. Početak biciklističke rute u središtu Marije Bistrice. Nastavite ulicom Ljudevita Gaja prema Zelini.
  2. Početak biciklističke rute u središtu Marije Bistrice. Nastavite ulicom Ljudevita Gaja prema Zelini.
  3. Y raskrižje. Na raskrižju skrenite lijevo i nastavite nizbrdo.
  4. T raskrižje, nastavite desno lagano nizbrdo. Cesta lijevo vodi prema Konjščini.
  5. Y raskrižje s pokloncem. Na raskrižju nastavite desno uzbrdo prema Zelini.
  6. Raskrižje, nastavite ravno.
  7. Oprez. Y raskrižje, skrenite desno uzbrdo. Raskrižje je lako promašiti.
  8. Y raskrižje, skrenite lijevo i nastavite Topličkom ulicom.
  9. Oprez. Y raskrižje, skrenite desno i nastavite oprezno cestom uzbrdo. Po potrebi možete se voziti nogostupom, zbog sigurnosti.

How useful was this post?

Kliknite zvjezdicu da biste ocijenili stazu!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.