Kružna županijska ruta
NAJVIŠA TOČKA
431m

Kružna županijska ruta

Krapina - Pregrada - Desinić - Kumrovec - Klanjec - Luka - Jakovlje - Donja Stubica - Marija Bistrica - Hrašćina - Budinšćina - Belec - Lobor - Novi Golubovec - Radoboj - Krapina

Među biciklističkim rutama županijskog značaja najvažnije mjesto ima Kružna županijska ruta, koja povezuje sve četiri rute državnog značaja i obje prekogranične rute, a duljinom od 163 kilometra radi se i o najduljoj ruti u Krapinsko-zagorskoj županiji. Ruta prolazi većinom njenih najatraktivnijih dijelova  skoro isključivo po slabije prometnim asfaltiranim cestama. Kako mnogi dijelovi ove rute prolaze po hrptovima zagorskih brega s lijepim vidicima, na njoj ima dosta uzbrdica i nizbrdica, tako da nije preporučljiva za bicikliste slabije fizičke kondicije i preporuča se obići u više dana.

Ruta počinje u glavnom gradu Krapinsko-zagorske županije Krapini na središnjem Trgu Ljudevita Gaja 1, odakle kreće prema jugu Šetalištem Hrvatskog Narodnog preporoda istom trasom kao i glavna državna ruta br. 6 ‘Zagorska ruta’. Na kraju šetališta oprezno pređite preko Ulice Ante Starčevića 2 i vozite 750 metara po lijepoj pješačko-biciklističkoj stazi. Kod mosta preko Krapinice skrenite desno 3, nakon 100 metara na T križanju 4 skrenite lijevo i odmah potom desno preko željezničke pruge u naselje Bobovje. Vozite 400 metara i onda na Y križanju 5 skrenite desno uzbrdo, dok Zagorska ruta produžuje ravno lijevo. Nakon uzbrdice slijedi nizbrdica do podvožnjaka ispod autoceste Zagreb – Krapina, a onda na križanju skrenite desno na svega 300 metara dugi, ali vrlo oštar uspon (potrebno guranje bicikla). Slijedi nizbrdica do slikovite doline potoka Pačetine, gdje na T križanju 7 skrenite desno. Nakon 1,1 km na križanju 8 skrenite oštro lijevo, a na sljedećem Y križanju 9nastavite desno.

Put dalje ide najprije po ravnom, a onda slijedi kraća uzbrdica i odmah potom nizbrdica nakon koje na točno 10 km od starta dolazite do križanja 10, gdje skrenite poludesno u smjeru Svedruže. Slijedi 1,5 km ceste s kraćom uzbrdicom i nizbrdicom, a onda dolazite do T križanja 11 gdje skrenite desno. Nakon 400 metara na sljedećem T križanju 12 produžite ravno na glavnu, ali ne suviše prometnu državnu cestu D-206. Prolazite pokraj dvorca Bežanec i ubrzo dolazite do križanja 13 s važnom i dosta prometnom državnom cestom D-507, gdje uz  oprez skrenite desno. Vozite 1,5 km po glavnoj cesti (možete koristiti i pločnik), a onda skrenite najprije lijevo 14 na mirnu lokalnu cestu, a nakon još 500 metara desno 15prema Pregradi. Vozite još 2 kilometra i na 16,9 km od starta skrenite lijevo 16 te voziteuz oprez 200 metara po državnoj cesti D-507 dosredišta grada Pregrade, gdje se ruta nastavlja odmah dalje lijevo. No, preporučamo da produljite 400 metara izvan rute ravno, pogledate Crkvu Gospe Kunagorske, koju zbog monumentalnosti od milja zovu ‘Zagorskom katedralom’, a tu ima i više trgovina i ugostiteljskih objekata gdje se možete odmoriti.

Ukoliko ne idete do crkve nastavite lijevo i vozite sljedećih 7,8 km po nešto prometnijoj, ali slikovitoj županijskoj cesti do Desinića. Na tom putu čekaju vas dvije kraće i jedna dulja uzbrdica visinske razlike 90 metara, podno čuvenog svetišta Majke Božje Vinagorske (ako imate vremena i snage vrijedi posjeta radi ljepote crkve i veličanstvenih vidika). U središtu Desinića, poznatog po legendi o Veroniki Desinićkoj, kod lijepe crkve Svetog Jurja 17skrenite desno prema Miljani i vozite idućih 2,7 km po nešto mirnijoj županijskoj cesti i laganoj uzbrdici pokraj poznatog izletišta ‘Grešna Gorica’ do 800 metara dugog odvojka do najljepšeg dvorca u Županiji Velikog Tabora. Ukoliko ne idete do Velikog Tabora skrenite lijevo 18 po trasi 11 km duge označene lokalne biciklističke rute do Kumrovca. Radi se o jednom od najljepših dijelova Rute koji vodi mirnom lokalnom cestom po vrhovima brežuljaka s prekrasnim pogledima. Nakon 1,1 km na T križanju 19 skrenite desno, a nakon još 5,2 km na vrhu brda najprije lijevo 20 i odmah potom desno nizbrdo prema Kumrovcu.

Vozite još 3 km i na 38,2 km od starta dolazite do zapadnog ulaza u Etno selo Kumrovec, gdje počinje državna ruta Sutla i spajate se s Topličkom rutom. Tu na T križanju 21 skrenite lijevo uz rodnu kuću Josipa Broza Tita, na kraju Etno sela skrenite najprije desno 22 i odmah potom lijevo na državnu cestu D-205. Vozite oprezno 300 metara po državnoj cesti i onda skrenite 23 lijevo na slikovitu lokalnu cestu. Nakon dvije kraće uzbrdice dolazite na vrh brežuljka 24, gdje skrenite desno i odmah potom lijevo po nizbrdici. Slijedi T križanje 25 gdje skrenite desno, a na sljedećem križanju nakon 400 metara kod raspela 26 opet desno prema Klanjcu, dok Toplička ruta skreće lijevo. Nakon 1,1 km dolazite do slikovitog klanca Zelenjak, gdje se nalazi spomenik hrvatskoj himni. Nadesno se nalazi i poznati restoran ‘Zelenjak’, dok vi skreće lijevo 27 na državnu cestu D-205 i oprezno vozite sljedećih 1,3 km. Na prvom križanju skrenite s državne ceste 28 desno, a nakon još 800 metara 29 lijevo prema Klanjcu.

Slijedi dosta naporan uspon od 80 metara visinske razlike do slikovitog središta grada Klanjca, gdje možete posjetiti Muzej Antuna Augustinčića i Franjevački samostan te se odmoriti i okrijepiti. U središtu Klanjca kod crkve skrenite desno 30 prema Svetom Florijanu, gdje vas čeka još jedan vrlo atraktivan dio Rute lokalnom cestom po vrhovima brežuljaka s lijepim pogledima. Prvi kilometar od Klanjca ide po asfaltu, a onda na križanju nastavite ravno 31 ugodnom makadamskom cestom. Nakon 2,6 km kod raspela skrenite desno 32 i ubrzo ste opet na asfaltu. Uskoro dolazite na T križanje 33, gdje skrenite lijevo, a nakon još 500 metara kod raspela 34 opet lijevo. Nakon 800 metara na križanju kod još jednog raspela 35 skrenite desno po nizbrdici i odmah potom opet desno.

Uskoro dolazite u dolinu i izbijate na cestu s pravom prvenstva, gdje na Y križanju 36skrenite desno. Vozite još kilometar i onda na sljedećem Y križanju skrenite 37 lijevo na županijsku cestu koja također ima pravo prvenstva i nešto je šira i prometnija (oprez). Nakon 2,3 km vožnje kod poznatog izletišta ‘Dva potoka’ ruta ulazi u Zagrebačku županiju, a nakon još 3,8 km dolazite do Y križanja 38, gdje skrenite lijevo prema mjestu Luka. Tu nakratko Županijska ruta ide istom trasom kao i Zagorska ruta, ali se nakon manje od kilometra kod crkve Svetog Roka odvaja od nje desno 39. Slijedi 2,8 km vožnje do mjesta Jakovlja po županijskoj cesti Ž-3008, pri čemu treba nadvožnjacima preći državnu cestu br. 1 i autocestu Zagreb Krapina. Po dolasku u Jakovlje na križanju 40 s glavnom cestom produžite ravno i vozite 7,3 km kroz Jakovlje i Kraljev Vrh s lijepom crkvom Sveta Tri Kralja.

Ubrzo se vraćate u Krapinsko-zagorsku županiju gdje na Y križanju 41 s glavnom cestom skrenite lijevo (oprez). Nakon samo 200 metara vožnje skrenite desno 42 na mirnu lokalnu cestu i odmah potom lijevo po laganoj uzbrdici. Vozite 800 metara po hrptu brda i onda skrenite desno 43 po nizbrdici. Nakon 400 metara na dva uzastopna T križanja skrenite oba puta lijevo 44 i odmah potom na Y križanju desno. Vozite još 750 metara i onda po dolasku na glavnu cestu 45 skrenite desno (oprez). Nakon 300 metara vožnje po dosta prometnoj županijskoj cesti na Y križanju izbijate na još prometniju državnu cestu D-307, gdje skrenite desno 46 u popularno izletničko mjesto Stubičke Toplice. Tu se na 75 km od starta Rute nudi niz mogućnosti za odmor i okrepu.

U Stubičkim Toplicama vozite oprezno 500 metara po državnoj cesti, s time da se djelomično možete poslužiti i pločnikom te putem kroz mjesni park, a onda skrenite desno 47 u mirnu ulicu Zagorskih Brigada. Vozite  još 500 metara i na Y križanju 48 skrenite oštro lijevo te odmah potom opet lijevo. Na križanju sa cestom s pravom prvenstva 49 nastavite ravno te se nakon 1,2 km ponovno uz oprez na T križanju kod Termi ‘Jezerčica’ 50 vratite desno na državnu cestu. Tu vas čeka nešto neugodniji dio Županijske rute po dosta prometnoj državnoj cesti D-307 kroz grad Donju Stubicu. Nakon 3,4 km na Y križanju 51produžite lijevo u smjeru Marije Bistrice, ali vam preporučamo da nakratko skrenete s puta desno 1,6 km u Gornju Stubicu radi posjeta obilaska lijepe crkve Svetog Jurja i čuvene Gupčevoj lipi kod koje po legendi započela Seljačka buna i odakle se pruža lijep pogled na dolinu Stubice.

Produžite li ravno po glavnoj cesti vozite još 800 metara i onda u mjestu Samci skrenite 52desno prema Muzeju Seljačkih buna, putem kojim prolazi lokalna ruta ‘Gupčevim krajem’. Vozite još 800 metara uzbrdo po mirnoj cesti i onda kod dvorca Oršić obvezno skrenite desno 53 radi obilaska spomenika Matiji Gupcu i uživanja u veličanstvenom pogledu. Vratite se ponovo na glavnu cestu i skrenite 54 nizbrdo desno te po dolasku u slikovitu dolinu potoka Burnjak na T križanju 55 idite lijevo. Nakon 1,3 km vožnje skrenite lijevo po uzbrdici 56 i odmah potom desno po trasi označene lokalne rute. Po dolasku na križanje na vrhu brda produžite ravno 57 po nizbrdici. Uskoro dolazite na T križanje gdje skrenite opet desno 58 na državnu cestu D-307, a nakon 900 metara lijevo 59 na mirnu lokalnu cestu. Vozite uz poznati restoran ‘Lojzekova hiža’ dok ne dođete na T križanje 60, gdje skrećete desno i spajate sa Topličkom rutom. Nakon još 2,5 km vožnje po dolasku na državnu cestu D-307  uz oprez produžite 61 ravno.

Nastavak puta uključuje 3,5 km vožnje po cesti s nešto većim prometom i jednom kraćom uzbrdicom, nakon čega na 96,3 km od starta dolazite u glavno hrvatsko marijansko svetište Mariju Bistricu. Tu na prvom križanju 62 skrenite lijevo te nakon 300 metara produljite ravno uzbrdo do trga Ivana Pavla II i Bistričkog svetišta, uz oprez jer je dio ceste do Trga jednosmjeran. Oko Trga se možete odmoriti i okrijepiti, a onda nastavite lijevo Gornjoselskom ulicom 63 za Konjšćinu, dok Toplička skreće desno prema Zelini. Slijedi 8 km vožnje do Konjšćine po razmjerno mirnoj županijskoj cesti po brežuljkastom krajoliku s jednom kraćom uzbrdicom i jednom nešto duljom nizbrdicom. Budite oprezni da ne skrenete sa županijske ceste, jer se s nje na dva mjesta odvajaju lokalne označene rute općine Marija Bistrica. Po dolasku u Konjšćinu nakon prelaska željezničke pruge skrenite oštro desno 64 u Ribičku ulicu i odmah potom opet desno na nešto prometniju županijsku cestu. Nakon 850 metara skrenite lijevo 65 na lokalnu cestu, a onda nakon 1,1 km na T križanju skrenite 66 desno.

U nastavku vas čeka osobito lijepi dio Županijske rute vrlo mirnom uskom lokalnom cestom 9,5 km kroz rijetko naseljeni blago valoviti krajolik do Hrašćine. Nakon 4,7 km vožnje bez skretanja dolazite do dva uzastopna križanja, gdje najprije skrenite lijevo 67 i nakon 300 metara opet lijevo. Preporučamo i da neposredno prije dolaska u Hrašćinu nakratko skrenete 900 metara desno do jedinstvenog spomenika mjesta pada Hrašćinskog meteorita, označenog ‘smeđim’ putokazom. Po dolasku u sjedište općine Hrašćina u mjestu Trgovišće produžite na T križanju ravno 68 po županijskoj cesti s pravom prvenstva, a nakon 1,6 km vožnje po nizbrdici skrenite desno 69 na lokalnu cestu uz rijeku Krapinu. Vozite 2,5 km, a onda na Y križanju skrenite oštro lijevo 70 na državnu cestu D-24. Vozite oprezno 700 metara po nešto prometnijoj državnoj cesti, a onda u središtu mjesta Budinšćine na 122 km od starta na kružnom toku 71 produljite ravno prema Belecu.

Slijedi 5,1 km vožnje po nešto širom i brdovitijom, ali lijepom i ne odviše prometnom županijskom cestom, a onda u Gornjoj Selnici skrenite lijevo 72 na još ljepšu lokalnu cestu skoro bez prometa. Vozite 800 metara i na T križanju 73 skrenite desno, a nakon još 600 metara i kratke oštre uzbrdice vratite se lijevo 74 na županijsku cestu. Vozite 500 metara i onda ponovno skrenite s glavne ceste desno 75 na slikovitu lokalnu cestu po vrhovima brežuljaka. Nakon 500 metara  skrenite lijevo 76 po nizbrdici i nakon 1,1 km opet se vratite desno 77 na glavnu cestu. Slijede kratka nizbrdica i potom uzbrdica, a onda stižete u Belec, gdje obavezno pogledajte čuvenu crkvu Svete Marije Snježne.

Nastavite 2,5 km glavnom cestom najprije nizbrdo i onda uzbrdo, nakon čega na Y križanju skrenite desno 78 na lokalnu cestu za Martinšćinu. Vozite 2,1 km i onda skrenite lijevo 79 po nizbrdici, a nakon 900 metara na T križanju 80 opet skrenite lijevo. Vozite još 500 metara i onda na Y križanju idite desno 81 uskom lokalnom cestom u smjeru Lobora. Nakon 1,1 km vožnje uglavnom po nizbrdici dolazite na T križanje 82, gdje skrećete lijevo i odmah potom desno na županijsku cestu, kojom nakon 2 km dolazite u slikovito mjesto Lobor. Tu vam preporučamo odmor zbog nastavka puta koji slijedi ravno, ali ako imate vremena i energije na kružnom toku skrenite desno i posjetite 1,5 km udaljeno svetište Majke Božje Gorske na brijegu, s kojeg se pruža nezaboravan pogled na zagorski krajolik.

Nastavak rute ravno na kružnom toku 83 kroz Stari Golubovec jedan je od najatraktivnijih i najposebnijih dijelova rute, jer vodi 10 km po cesti s vrlo malo prometa i naselja većim dijelom kroz šumu. Na trasi je samo jedno važno križanje 4,9 km od Lobora, gdje nakon serpentine na nizbrdici treba na drugom križanju skrenuti 84 desno (oprez da ne promašite skretanje) na očaravajuću usku cestu po obroncima Ivančice. Držite se cijelo vrijeme ravno i nakon 4,8 km stižete u središte Novog Golubovca, gdje skrećete desno 85 na državnu cestu D-29. Vozite 400 metara i onda uz oprez na Y križanju 86 skrenite desno na znatno prometniju i opasniju državnu cestu D-35 prema Varaždinu (možete koristiti i pločnik). Nakon 1,2 km skrenite lijevo 87 na lokalnu cestu uz kamenolom, vozite 1,6 km po dolini te kod odvojka za Jesenje 88 produžite ravno.

Slijedi vjerojatno najzahtjevniji dio Rute – 1,1 km vrlo oštrog uspona visinske razlike 125 metara do Gorjana Sutinskih na najvišu točku rute 430 metara nad morem. No, guranje bicikla po uzbrdici bit će nagrađeno veličanstvenim pogledom na velik dio Hrvatskog Zagorja. Put ide dalje ravno najprije nizbrdo, a onda uzbrdo do mjesta Radoboja, gdje na kružnom toku 89 treba produžiti ravno i ubrzo potom opet ravno po županijskoj cesti s pravom prvenstva koja dolazi s lijeve strane. Nakon 3 km vožnje po brežuljkastom krajoliku s više oštrih nizbrdica i uzbrdica stižete do svetišta Trški vrh nadomak Krapine, gdje nastavite uz oprez glavnom cestom nizbrdo lijevo 90. Po dolasku u Krapinu skrenite na zavoju lijevo 91 Ulicom Kardinala Alojzija Stepinca i vozite 300 metara do Ulice Ljudevita Gaja. Tu skrenite desno 92 i nakon 250 metara i 163 km od starta stigli ste ponovno na početnu točku Rute 1 u središtu Krapine.

Budući da je Ulica Ljudevita Gaja jednosmjerna u smjeru sjevera, ukoliko želite voziti Županijsku rutu u suprotnom smjeru na Trgu Ljudevita Gaja nastavite 140 metara Magistratskom ulicom prema sjeveru. Nakon toga skrenite 93 desno u Usku ulicu i odmah potom opet desno u Ulicu Vladimira Nazora. Kod crkve skrenite lijevo uzbrdo 94 ivozite ispod nadvožnjaka do križanja s Hebrangovom ulicom ispod Trškog vrha. Tu vam umjesto naporne i razmjerno duge vožnje uzbrdicom po dosta prometnoj cesti za Trški Vrh preporučamo da nastavite ravno 95 i gurate bicikl vrlo strmom, ali od motornih vozila pošteđenom Ulicom Miroslava Krleže do Trškog vrha i križanja 90, odakle ruta dalje ide istim putem u oba smjera.

Tehnički opis rute

1. Početak rute u središtu Krapine na Trgu Ljudevita Gaja, krenite prema jugu Šetalištem Hrvatskog Narodnog preporoda.
  2. Oprezno pređite preko Ulice Ante Starčevića na pješačko-biciklističku stazu
  3. Kod mosta preko Krapinice skrenite desno.
  4. Nakon 100 metara na T križanju skrenite lijevo i odmah potom desno preko željezničke pruge.
  5. Na Y križanju skrenite desno uzbrdo.
  6. Skrenite desno po uzbrdici.
  7. Na T križanju 7 skrenite desno.
  8. Skrenite oštro lijevo.
  9. Na Y križanju nastavite desno.
  10. Skrenite poludesno u smjeru Svedruže.
  11. Na T križanju 11 skrenite desno.
  12. Na sljedećem T križanju produžite ravno na glavnu cestu.
  13. Uz oprez skrenite desno na državnu cestu D-507.
  14. Nakon 1,5 km vožnje po glavnoj cesti skrenite lijevo na mirnu lokalnu cestu.
  15. Skrenite desno prema Pregradi.
  16. Skrenite uz oprez lijevo na državnu cestu i nakon 200 metara oštro lijevo (ako želite posjetiti središte Pregrade i odmoriti se uz okrepu produžite ravno).
  17. U središtu Desinića kod crkve skrenite desno prema Miljani.
  18. Kod odvojka za Veliki Tabor skrenite lijevo na lokalnu cestu, a možete i skrenuti nakratko do dvorca.
  19. Na T križanju skrenite desno.
  20. Na vrhu brda skrenite najprije lijevo i odmah potom desno po nizbrdici.
  21. Kod ulaza u Etno selo Kumrovec skrenite lijevo uz rodnu kuću Josipa Broza Tita.
  22. Na izlazu iz Etno sela skrenite najprije desno i odmah potom lijevo na državnu cestu D-205.
  23. Vozite oprezno 300 metara po cesti D-205 i onda skrenite lijevo.
  24. Na vrhu brežuljka skrenite desno i odmah potom lijevo po nizbrdici.
  25. Na T križanju skrenite desno.
  26. Na križanju kod raspela skrenite desno prema Klanjcu.
  27. Kod spomenika hrvatskoj himni u Zelenjaku skrenite lijevo na državnu cestu D-205 (oprez).
  28. Na prvom križanju skrenite s državne ceste desno.
  29. Nakon 800 metara skrenite lijevo uzbrdo za Klanjec.
  30. U središtu Klanjca (dobro mjesto za odmor i okrepu nakon naporne uzbrdice) kod crkve skrenite desno prema Svetom Florijanu.
  31. Nakon 1 km nastavite ravno ugodnom makadamskom cestom.
  32. Vozite po makadamu 2,6 km, a onda kod raspela skrenite desno i ubrzo ste opet na asfaltu.
  33. Na T križanju skrenite lijevo.
  34. Nakon 500 metara kod raspela opet skrenite lijevo.
  35. Na križanju kod još jednog raspela skrenite desno po nizbrdici i odmah potom opet desno.
  36. Na Y križanju sa cestom s pravom prvenstva skrenite desno.
  37. Vozite još kilometar i onda na sljedećem Y križanju skrenite lijevo na široku županijsku cestu koja također ima pravo prvenstva – možete usput i statu kod izletišta ‘Dva potoka’.
  38. Na Y križanju skrenite lijevo prema mjestu Luka.
  39. Kod crkve skrenite desno.
  40. Po dolasku u Jakovlje na križanju s glavnom cestom produžite ravno.
  41. Na Y križanju s glavnom cestom skrenite lijevo (oprez).
  42. Nakon 200 metara vožnje skrenite desno na mirnu lokalnu cestu i odmah potom lijevo po laganoj uzbrdici.
  43. Vozite po hrptu brda i onda skrenite desno po nizbrdici.
  44. Nakon 400 metara na dva uzastopna T križanja skrenite oba puta lijevo i odmah potom na Y križanju desno.
  45. Po dolasku na glavnu cestu skrenite desno (oprez).
  46. Nakon 300 metara vožnje na Y križanju skrenite desno državnu cestu D-307 (oprez) i dolazite u Stubičke Toplice gdje se možete odmoriti i okrijepiti.
  47. Vozite oprezno 500 metara po državnoj cesti, a onda skrenite desno u mirnu ulicu Zagorskih Brigada.
  48. Vozite 500 metara i na Y križanju skrenite oštro lijevo te odmah potom opet lijevo.
  49. Na križanju sa cestom s pravom prvenstva nastavite ravno.
  50. Kod Termi ‘Jezerčica’ se uz oprez na T križanju skrenite desno na državnu cestu.
  51. Na Y križanju produžite lijevo u smjeru Marije Bistrice (možete i nakratko skrenuti desno u Gornju Stubicu do crkve Svetog Jurja i Gupčeve lipe).
  52. Skrenite desno prema Muzeju Seljačkih buna.
  53. Kod dvorca Oršić skrenite desno radi obilaska spomenika Matiji Gupcu.
  54. Vratite se ponovo na glavnu cestu i skrenite nizbrdo desno.
  55. Po dolasku u dolinu na T križanju idite lijevo.
  56. Skrenite lijevo po uzbrdici i odmah potom desno.
  57. Po dolasku na vrh brda produžite ravno po nizbrdici.
  58. Na T križanju skrenite desno na državnu cestu D-307.
  59. Nakon 900 metara skrenite lijevo na mirnu lokalnu cestu prema restoranu ‘Lojzekova hiža’.
  60. Na T križanju skrenite desno.
  61. Po dolasku na državnu cestu D-307 uz oprez produžite ravno.
  62. Po dolasku u Mariju Bistricu najprije skrenite lijevo te nakon 300 metara produljite ravno do trga Ivana Pavla II – idealno mjesto za odmor i okrepu.
  63. Od Trga nastavite lijevo Gornjoselskom ulicom za Konjšćinu.
  64. Po dolasku u Konjšćinu nakon prelaska željezničke pruge skrenite oštro desno u Ribičku ulicu i odmah potom opet desno na županijsku cestu.
  65. Skrenite lijevo na lokalnu cestu.
  66. Na T križanju skrenite desno.
  67. Na dva uzastopna križanja skrenite oba puta lijevo.
  68. Po dolasku u sjedište općine Hrašćina na T križanju produžite ravno nizbrdo po županijskoj cesti s pravom prvenstva.
  69. Skrenite desno na lokalnu cestu uz rijeku Krapinu.
  70. Na Y križanju skrenite oštro lijevo na državnu cestu D-24 (oprez).
  71. Na kružnom toku u središtu Budinšćine produljite ravno prema Belecu.
  72. U Gornjoj Selnici skrenite lijevo na lokalnu cestu.
  73. Na T križanju skrenite desno.
  74. Nakon kratke i oštre uzbrdice vratite se lijevo na županijsku cestu.
  75. Vozite 500 metara i onda ponovno skrenite s glavne ceste desno.
  76. Nakon 500 metara skrenite lijevo po nizbrdici.
  77. Vratite se desno na glavnu cestu i vozite nizbrdo.
  78. Na Y križanju nakon prolaska kroz Belec skrenite desno na lokalnu cestu za Martinšćinu.
  79. Nakon 2,1 km skrenite lijevo po nizbrdici.
  80. Na T križanju opet skrenite lijevo.
  81. Vozite 500 metara i onda na Y križanju idite desno uskom lokalnom cestom u smjeru Lobora.
  82. Na T križanju skrenite lijevo i odmah potom desno na županijsku cestu.
  83. Na kružnom toku u središtu Lobora produžite ravno za Stari Golubovec, a možete se i odmoriti prije nastavka puta kroz šumski krajolik.
  84. Nakon serpentine na nizbrdici na drugom križanju skrenite desno na usku lokalnu cestu (oprez da ne promašite skretanje).
  85. U središtu Novog Golubovca skrenite desno na državnu cestu D-29.
  86. Vozite 400 metara i onda uz oprez na Y križanju skrenite desno na dosta prometnu i opasnu državnu cestu D-35 za Varaždin.
  87. Nakon 1,2 km skrenite lijevo na lokalnu cestu uz kamenolom.
  88. Kod odvojka za Jesenje produžite ravno oštrom uzbrdicom.
  89. središtu Radoboja na kružnom toku produžite ravno i odmah potom opet ravno po županijskoj cesti s pravom prvenstva koja dolazi s lijeve strane.
  90. Kod svetišta Trški vrh idite uz oprez glavnom cestom nizbrdo lijevo.
  91. Po dolasku u Krapinu skrenite na zavoju lijevo u Ulicu Kardinala Alojzija Stepinca.
  92. Na križanju s Ulicom Ljudevita Gaja u središtu Krapine skrenite desno i nakon 250 metara stigli ste ponovno na početnu točku Rute.
  93. Ukoliko krećete Županijskom rutom u smjeru istoka vozite Magistratskom ulicom 140 metara na sjever, skrenite desno u Usku ulicu i odmah potom opet desno u Ulicu Vladimira Nazora.
  94. Kod crkve skrenite lijevo uzbrdo ispod nadvožnjaka.
  95. Na križanju s Hebrangovom ulicom podno Trškog vrha nastavite ravno uz guranje bicikla vrlo strmom, ali od motornih vozila pošteđenom Ulicom Miroslava Krleže do Trškog vrha, odakle ruta dalje ide istim putem u oba smjera.

How useful was this post?

Kliknite zvjezdicu da biste ocijenili stazu!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.