Kroz pejzaž razigranih bregova
380m

Kroz pejzaž razigranih bregova

Hum na Sutli - Klenovec - Druškovec - Hum na Sutli

Ova kratka biciklistička ruta provest će vas najsjeverozapadnijim dijelom Krapinsko-zagorske županije poznate po 140 godina staklarske tradicije, i to područjem općine Huma na Sutli. Uz mnogo prelijepih vidika, uživat ćete i u izmjenjivanju pejzaža razigranih brijegova i sjenovitih udolina te pograničnoj rijeci Sutli. Ako vam je ruta prekratka, jednostavno je, po želji, možete povezati sa susjednim biciklističkim rutama i napraviti nešto više kilometara vožnje.

Iz središta Huma na Sutli 1 krenite prema istoku i vozite opreznije zbog malo pojačanog prometa na cesti na prvom dijelu rute do 3,5 km od starta. Dolazite na Y raskrižje na kojem skrenite desno na manje prometnu cestu. Slijedi lagani uspon prema naselju Klenovec Humski. Nakon raskrižja, s desne se strane odvaja šumski put prema ostacima srednjovjekovnog grada Vrbovca. Svakako ga posjetite jer ćete imati dovoljno vremena za vožnju ostatka rute. Vožnju nastavite asfaltnom cestom. Nakon 4,2 km u središtu Klenovca, na Y raskrižju 3, nastavite lijevo pored trgovina i gostionice. Cesta se ubrzo izravnava te nastavite vožnju kroz pitoreskni krajolik okružen očuvanom prirodom. Uskoro prolazite pored vinarije Bodren i na T raskrižju 4 (7 km od starta) skrenite desno te nastavite vožnju prema zapadu kroz malu udolinu koja na trenutke podsjeća na puno veće alpske doline. Polako ulazite u Druškovec Humski s objektom seoskog turizma Humska klet pogodnog za odmor i okrijepu. Vožnju nastavite do Y raskrižja 5 (9,6 km od starta) na kojem skrenite lijevo i nakon 250 m na slijedećem Y raskrižju skrenite desno i počnite lagani uspon prema kuriji Govedić, danas kapeli Sv. Mihovila. U nastavku vas očekuje niz prekrasnih i širokih vidikovaca prije spusta u Hum na Sutli. Na raskrižju 6 (12,5 km od starta) pored crkve Sv. Ivana skrenite desno i na sljedećem raskrižju lijevo. Tu započinje spuštanje do Huma na Sutli gdje ova kratka, ali slatka biciklistička ruta završava nakon 15 km vožnje.

Tehnički opis rute

1. Središte Huma na Sutli. Započnite vožnju u smjeru istoka. Oprez na prometnijoj cesti prvih 3,5 km rute.
  2. Y raskrižje. Skrenite desno i nastavite manje prometnom cestom.
  3. Y raskrižje. Nastavite lijevo pored gostionice i trgovine.
  4. T raskrižje. Skrenite desno i nastavite vožnju prema naselju Druškovec Humski.
  5. Y raskrižje. Skrenite lijevo.
  6. Y raskrižje. Skrenite desno lagano nizbrdo.

How useful was this post?

Kliknite zvjezdicu da biste ocijenili stazu!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.