Jesenje - Ruta 1
NAJVIŠA TOČKA
397m

Jesenje – Ruta 1

Gornje Jesenje - Mrzljak - Donji Lužani - Lonjaši - Ivaki - Forjani - Vidikovac Gorica - Cerovečki - Gornje Jesenje

Jesenje - Ruta 1

Ruta 1 započinje u središtu najvišeg zagorskog općinskog središta Gornjeg Jesenja na Strahinjčici, nakratko vodi prema istoku, a onda skreće lagano uzbrdo na sjever i nakon 500 metara račva se u dva smjera prema sjeveru i istoku. Ukoliko krenete prema istoku slijedi najprije strmi spust od 110 metara visinske razlike do zaseoka Mrzljak, a onda uspon do zaseoka Lonjaši, gdje skrećete oštro lijevo natrag drugom lokalnom cestom nizbrdo opet do Mrzljaka. Tu skrećete desno uzbrdo do vidikovca Gorica na visini od 400 metara nad morem i onda ponovno lijevo 3,5 km nizbrdo natrag u Gornje Jesenje. Cijela ruta se pruža po asfaltiranim slikovitim uskim lokalnim cestama s neznatnim motornim prometom i prolazi kroz slikovite zaseoke s mnogo lijepih vidika, ali je zbog mnogo oštrih uzbrdica i nizbrdica primjerena samo fizički spremnijim biciklistima.

Tehnički opis rute

How useful was this post?

Kliknite zvjezdicu da biste ocijenili stazu!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.