Dvorcima, kurijama i brežuljcima središnjeg Zagorja
300m

Dvorcima, kurijama i brežuljcima središnjeg Zagorja

Zlatar - Belec - Konjščina - Marija Bistrica - Zlatar

Biciklistička ruta započinje u središtu Zlatara odakle Varaždinskom ulicom nastavljate prema sjeveru i naselju Martinšćina. Put je u nastavku miran s malo prometa i prolazite kroz naselje Borkovec do Y raskrižja 2 (2,3 km od starta) s raspelom na kojem skrenite lijevo u smjeru Martinšćine. Ubrzo prolazite pored kurije Jelačić i nastavljate na sjever s pogledom na Ivanščicu. Prolazite kroz naselje Ratkovec i nakon vrlo lagane uzbrdice ulazite u naselje Martinšćina. U središtu Martinšćine 3 (5,8 km od starta) smještena je crkva Sv. Martina i na Y raskrižju držite desnu stranu i nastavljate uzbrdo. Lijevo se odvaja put prema vrhu Ivanščice.

Nakon Martinšćine nastavljate pitoresknim cestama prema naselju Belec. Na Y raskrižju 4(9 km od starta) skrećete lijevo i prolazite naselje G. Batina gdje na raskrižju 5 nakon mosta držite lijevu stranu. Ubrzo dolazite u Belec do crkve Sv. Marije Snježne gdje se možete i odmoriti. U nastavku vas očekuje malo vožnje uzbrdo i nizbrdo, te ulazite u Završje Belečko gdje na raskrižju 6 (15 km od starta) s pokloncem pratite glavnu cestu. Ubrzo stižete to Y raskrižja 7 (16,6 km od starta) na kojem skrenite desno na makadamski put. Oprez, raskrižje je lako promašiti.

Ruta dalje nastavlja dobrim makadamskim putem. Prolazite pored dvorca Rukavina i u naselju Mezaki završava makadamski put. U nastavku se vozite predivnom i mirnom cestom kroz dolinu i prolazite kroz naselje Pomperovec, gdje na raskrižju 8 (20 km od starta) s kapelom Sv. Ivana Krstitelja skrećete desno. Ubrzo dolazite na raskrižje s  glavnom cestom i nastavljate desno prema G. Konjščini. Vožnja je vrlo mirna, pogotovo interesantna u proljeće i jesen. Na raskrižju 10 (22,8 km od starta) držite lijevu stranu. U blizini raskrižja nalaze se ostaci kurije Valun. Vi nastavljate kroz naselje Kosovečko do raskrižja 11 (28, 4 km od starta) gdje oprezno skrenite lijevo prema središtu Konjščine. Tu se možete odmoriti i okrijepiti, a svakako posjetite obnovljeni stari grad Konjščina.

Na raskrižju 12 (29,3 km od starta) prvo skrenite desno, a zatim ponovno desno u smjeru naselja Poljanica Bistrička. Cesta u nastavku je također mirna i bez puno prometa, a odvest će vas do Marije Bistrice. Pred ulazak u naselje Poljanica Bistrička kreće uspon koji završava na raskrižju 13 (34,8 km od starta) na kojem držite lijevu stranu. U nastavku se vozite predivnom hrptenom cestom i lagano se počinjete spuštati prema Mariji Bistrici. Nakon 37,4 km od starta nalazite se u središtu 14 Marije Bistrice na trgu ispred Svetišta Majke Božje Bistričke. Ovo je odlično mjesto za odmor i okrjepu. Od trga nastavite ulicom kralja Tomislava do raskrižja 15 na kojem držite desnu stranu i nastavite Kolodvorskom ulicom u smjeru Zlatar Bistrice. Cesta u nastavku je nešto prometnija zato obratite pažnju na sigurnost.

U Zlatar Bistrici, na raskrižju 16 (44 km od starta), oprezno nastavite ravno Zagorskom ulicom prema Zlataru. Prolazite kroz naselje Komuši u kojem je smještena kurija Rauver [M1] koja je razrušenom stanju. Nakon 49 km od starta dolazite u središte Zlatara gdje završava biciklistička ruta.

Tehnički opis rute

1. Početak biciklističke rute. Središte Zlatara
  2. Y raskrižje s raspelom. Skrenite lijevo.
  3. Y raskrižje pored crkve. Skrenite desno.
  4. Y raskrižje, nastavite lijevo.
  5. Y raskrižje s mostom. Nakon mosta držite lijevu stranu.
  6. Raskrižje s pokloncem s lijeve strane. Nakon poklonca nastavite glavnom cestom.
  7. Y raskrižje, skrenite desno na makadamski put.
  8. Y raskrižje s pokloncem. Na raskrižju nastavite desno.
  9. Oprez! T raskrižje, skrenite desno.
  10. Y raskrižje, nastavite lijevo.
  11. Oprez! T raskrižje, oprezno skrenite lijevo. Oprezno nastavite glavnom cestom.
  12. Raskrižje, skrenite desno i zatim opet desno i nastavite manje prometnom cestom.
  13. Raskrižje, držite lijevu stranu.
  14. Središte Marije Bistrice. Držite desnu stranu prema Zlatar Bistrici.
  15. Oprez! Y raskrižje s glavnom cestom. Nastavite oprezno desno.
  16. Oprez! Nastavite oprezno ravno.

How useful was this post?

Kliknite zvjezdicu da biste ocijenili stazu!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.